tisdag 25 mars 2014

Då internet inte kände för att leverera i går så kommer gårdagens inlägg nu istället.


Ännu en lugn helg har passerat här nere i Bryssel och nu börjar definitivt rutinerna att sätta sig och arbetet med uppsatsen börjar ta fart på riktigt. I lördags trotsade jag regnet och begav mig in till centrum för att promenera lite och titta vad Bryssel hade att erbjuda. Bjöd mig själv på lite belgisk choklad och tog en kaffe på ett mysigt café som erbjöd wifi till stor förnöjelse.

Efter att ha fått lite feedback på min starting note är den nu omarbetad och åter inlämnad till min handledare efter en dags intensivt arbete. Nu är mitt nästa steg att strukturera upp mitt arbete och börja samla den information jag behöver. Men får ändå ge mig själv en eloge för en effektiv arbetsdag. Får bara hoppas att jag kan leverera fler av dem.

Här kommer lite bilder från i helgen

Fika på Le Pain Quotidien


Unnade mig några belgiska chokladpraliner




Här är man mycket stolt över sina frites och de serveras nästan överallt.

Lite gatukonst, här för att informera om AIDS.
Mer gatukonst
Tintin


Grand Place en regnig lördag



Tydligen ingen som besöker gymmet en söndag förmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar