måndag 26 maj 2014

Födelsedagsäventyr

Förra veckan fick jag besök från Sverige lagom till min födelsedag. Så uppsatsen lades på hyllan och jag tog en välbehövd långhelg. Födelsedagen spenderades i Antwerpen på deras Zoo. Blev otrolig positivt överraskad då jag hade tänkt mig att det skulle motsvara Skansen men det gick inte ens att jämföra. Kan varmt rekommendera ett besök dit om man skulle råka vara i krokarna.

Gänget vid utgången från Zoo


Ett år äldre och visare... 
Blev ordentligt firad redan från frukost

Det var en väldigt skön helg men på söndagen började den inre stressen igen och när vännerna vinkats av så var det bara att återvända till datorn och min fantastiska uppsats. I skrivande stund har jag skickat in ännu ett utkast efter mitt möte med min handledare förra torsdagen och ska fortsätta finputsa innan slutresultatet skickas in i morgon. Det är helt galet att tiden snart här snart är slut och att tre månader har gått. På onsdag åker jag hem till Sverige över helgen för att vara med på kursens examensbal och det ska bli så otroligt roligt att få träffa alla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar