torsdag 22 maj 2014

Veckans uppmaning: Rösta på söndag!

Godmorgon!
Idag är dagen då jag skickar in mitt första utkast på hela uppsatsen. Eftersom det är min födelsedag i morgon och jag har besök från Sverige över helgen så känns det bra. Eller jag är fortfarande inte helt hundra på vad jag håller på med men förhoppningsvis kanske det ramlar in lite feedback på mailen inom en snar framtid (håller tummarna). Helgen ska spenderas med att utforska Bryssel och Belgien och bara inte tänka uppsats innan sista finjusteringarna dagarna innan inlämning. Så innan jag tar tidig helg så vill jag bara passa på att säga; GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ SÖNDAG!


  • För er som undrar vad EU valet är och hur EU fungerar;



  • För er som tvekar och inte vet vart ni ska lägga er röst kan jag rekommendera den här serien som tar upp de största frågorna som rör EU och hur de olika svenska partierna ställer sig till dem;



  • För er som vet vad ni tycker och undrar vilka som tycker som du:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar